کسب رتبه برتر جشنواره کشوری نیرو و رسانه توسط خبرنگار نشریه کورده واری
جمعه، 17 مرداد 1399
کسب رتبه برتر جشنواره کشوری نیرو و رسانه توسط خبرنگار نشریه کورده واری
آئین اختتامیه دومین جشنواره کشوری نیرو و رسانه با شعار سازگاری با تغییر اقلیم به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار گردید و با اعلام نتایج نهایی داوری آثار ارسالی به جشنواره ، این رویداد رسانه‌ای با تقدیر وزیر نیرو از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش کورده واری آنلاین, وزیر نیرو در این مراسم گفت: شرایطی که امروز ملت ایران در حال سپری کردن است، در تاریخ سیاسی ثبت و ضبط خواهد شد.

اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرویی‌ها در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آنها ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.

شایان ذکر است وحید حاج سعیدی خبرنگار و ستون نویس ثابت نشریه کورده واری نیز موفق شد در بخش "تیتر" مقام سوم جشنواره را از آن خود نماید.

انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط