ارائه آموزش کمک های اولیه به بیش از 10 هزار کردستانی
سه‌شنبه، 24 فروردین 1400
ارائه آموزش کمک های اولیه به بیش از 10 هزار کردستانی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سال گذشته این جمعیت به بیش از 10 هزار نفر آموزش امداد و کمک های اولیه ارائه داده است.
به گزارش کورده واری آنلاین، پیام جلالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره های آموزشی امداد و نجات، مخاطرات، پیش بیمارستانی، تخصصی جاده، پایه داوطلبی، تربیت مربی و ضمن خدمت کارکنان از اهم برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به اینکه این آموزش ها در قالب 350 دوره انجام شده است، افزود: بر اساس قانون وظیفه آموزش همگانی جامعه بر عهده جمعیت هلال احمر است.
جلالی خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار نفر از ساکنان مناطق روستایی استان نیز در قالب 68 خانه هلال آموزش های امداد و کمک های اولیه را دریافت کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: اجرای طرح خانواده آماده در مخاطرات (خادم) و طرح دانش آموز آماده در روزهای سخت (دادرس) جزو اصلی ترین برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر بوده و در این راستا در استان هیچ محدودیتی نداریم.
جلالی اعلام کرد: علاقمندان به یادگیری امداد و کمک های اولیه می توانند در دوره های حضوری و غیر حضوری جمعیت هلال احمر شرکت کرده و با مفاهیم اصلی کمک های اولیه آشنا شوند.


نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط