مسئولان موظفند پاسخگوی مردم باشند/اجازه ندهیم دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرند
جمعه، 1 مهر 1401
مسئولان موظفند پاسخگوی مردم باشند/اجازه ندهیم دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرند
امام جمعه سنندج گفت: همه ما از حادثه مرگ موحومه امینی داغدار هستیم و مسئولان موظفند در سریع ترین زمان ممکن در این خصوص شفاف سازی کرده و با خاطیان این حادثه برخورد کنند.

به گزارش کورده واری آنلاین، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران مدافعان میهن در مقابل رژیم بعث عراق را گرامی می داریم.

وی افزود: مردم کردستان در دوران دفاع مقدس رشادت هایی به خرج دادند که برای همیشه تاریخ ثبت است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مردم کردستان هیچگاه جنایات رژیم بعث عراق را علیه خودشان فراموش نمی کنند و کشته شدن هزاران کردستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

ماموستا رستمی افزود: کردستان بیش از 10 هزار شهید، جانباز و آزاده را تقدیم کرده اند و اکنون انتظار می رود که مسئولان ارشد استانی و کشوری برای خدمت به مردم این استان و اشتغال زایی برای جوانان ما تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی اظهار داشت: باید همه مسئولان بدانند که مردم ولی نعمت آن ها هستند و باید کرامت مردم حفظ شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: همه ما برای حادثه ای که برای مرحومه مهسا امینی اتفاق افتاد داغدار هستیم و در این راستا وظیفه مسئولان است که اگر خطایی رخ داده است پاسخگو باشند و شفاف سازی کنند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: باید اجازه ندهیم دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: امنیت و آسایش کنونی جامعه با جانفشانی هزاران جوان گلگون کفن محقق شده است و نباید بگذاریم که دشمنان این نعمت الهی را خدشه دار کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید مردم و مسئولان با عقلانیت در خصوص حادثه اتفاق افتاده قدم بردارند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم که دشمنان اسلام در این اوضاع به قرآن و آموزه های اسلامی بی احترامی کنند.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط