تعطیلی مرکز علمی کاربردی بازرگانی کردستان به دلیل پرداخت نشدن حق‌الزحمه اساتید
چهارشنبه، 14 آذر 1397
تعطیلی مرکز علمی کاربردی بازرگانی کردستان به دلیل پرداخت نشدن حق‌الزحمه اساتید
اساتید دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت حق‌الزحمه خویش در طول 5 ترم تحصیلی اعلام کرده و با ارسال نسخه‌ای از این نامه به آژانس خبری کورده‌واری از تحریم امتحانات پایان ترم این دانشگاه خبر دادند.
به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری کورده‌واری، جمعی از اساتید مرکز علمی کاربردی بازرگانی وابسته به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نامه‌ای سرگشاده را خطاب به رئیس این سازمان مبنی بر عدم پرداخت حق‌الزحمه آنان در 5 ترم اخیر اعلام کرده و اعتراض شدید خود را نسبت به بی کفایتی مدیران و متولیان امر در خصوص بی‌توجهی به درخواست‌ها و اعتراض‌های مکررشان اعلام کردند.
در این نامه سرگشاده آمده است:
جناب آقای دره‌وزمی
ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان
 همان‌گونه که در جریان هستید، ما نزدیک به پنجاه تن از مدرسین مرکز علمی کاربردی بازرگانی کردستان، پنج ترم تحصیلی است که حق‌الزحمه خود را دریافت نداشته ایم، با عنایت به این امر که ما تا به حال بنا را بر اعتماد گذاشتیم و درصدد بودیم از طزیق گفت‌و‌گو و مجاری معمول به حق طبیعی خود برسیم تا به حال دست به اقدام اعتراضی نزدیم اما با وجود نجابت و صبری که به خرج دادیم باز وضعیت همانی است که بود.
ما دیگر راه‌های گوناگون رسیدن به مطالباتمان را پیگری خواهیم کرد و تا به حال از طریق فضای مجازی و مسئولین، اعتراض خود را علنی ساخته‌ایم و در صورت نرسیدن به حق خود اقدامات اعتراضی را ادامه خواهیم داد.
اکنون به نشانه اعتراض به روند موجود، تصمیم گرفته‌ایم که در امتحانات این ترم شرکت نکنیم و در تصمیم خویش نیز جدی هستیم. این اقدام به صورت هماهنگ انجام می‌شود و مورد حمایت تمام مدرسین است. امیدواریم این بار واقعیت به شیوه دیگری رقم بخورد...
 
به گفته چند نفر از اساتید امضاکننده این نامه اعتراضی، دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان در سال‌های نه چندان دور بیش از 600 نفر دانشجو در رشته‌های مختلف داشت که اکنون تنها 50 نفر دانشجو مشغول به تحصیل بوده و مدیریت ضعیف این مرکز دانشگاهی را به ورطه نابودی کشانده است.
 
انتهای پیام/ 
 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط