اعزام دو ورزشکار کردستانی به مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا
سه‌شنبه، 21 اسفند 1397
اعزام دو ورزشکار کردستانی به مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا
زانیار رحمانی و دلنیا بیگم‌جانی دو دونده کردستانی به منظور حضور در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا عصر روز سه‌شنبه 21 اسفندماه همراه با تیم ملی ایران عازم هنگ‌کنگ می‌شوند.
به گزارش خبرنگار حوزه ورزش کورده‌واری، سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور کشور آسیایی به میزبانی هنگ کنگ برگزار می‌شود.
در این رقابت‌ها که سه روز به طول خواهد انجامید دوندگان کشورهای مختلف در مواد پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب چکش، دو 2000 متر با مانع، 1500 متر، پرتاب دیسک، پرش طول، 110 متر با مانع، 100 متر، هفتگانه 400 متر و 400 متر با مانع و 3000 متر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران با سرپرستی علی رضایی و مربیگری جمشید بختیاری، جعفر ابراهیمی، داریوش صمیمی، بهنام زارع و آزاده موسوی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
زانیار رحمانی در دو 2000 متر با مانع و دلنیا بیگم‌جانی در دو 100 متر دو ورزشکار خوش‌آتیه و شایسته کردستانی هستند که به نمایندگی از استان کردستان در قالب تیم ملی نوجوانان کشورمان به سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.
سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز جمعه 24 اسفند ماه آغاز شده و تا 26 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، تیم ملی دو و میدانی کشورمان سال گذشته در دومین دوره این رقابت‌ها که به میزبانی کشور تایلند برگزار شد توانست یک نشان نقره و چهار مدال برنز را کسب کند.
انتهای پیام/ 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط