راه اندازی غرفه توزیع گوشت گرم با نرخ دولتی در سنندج
سه‌شنبه، 9 اسفند 1401
راه اندازی غرفه توزیع گوشت گرم با نرخ دولتی در سنندج
سنندج- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: به منظور تثبیت قیمت گوشت و با همکاری اتحادیه دامداران استان، غرفه توزیع گوشت گرم با نرخ دولتی در سنندج افتتاح شد.
پیمان اسکندری در گفت و گو با خبرنگار کورده واری آنلاین اظهار کرد: به منظور تثبیت قیمت گوشت گرم و تنظیم بازار این محصول با همکاری تعاونی دامداران بر آن شدیم تا غرفه توزیع آن را در محل ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان سنندج سه راه جهاد راه اندازی کنیم.
وی افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و کاهش عرضه دام زنده، به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار این غرفه راه اندازی شده است.
اسکندری تصریح کرد: هم اکنون گوشت گرم گوسفندی و تا چند روز آینده نیز گوشت گرم گوساله بدون محدودیت توزیع و در این غرفه در دسترس مصرف کنندگان شهرستان سنندج قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص قیمت گوشت توزیعی اظهار داشت: هر کیلو گوشت گرم گوسفندی هم اکنون با قیمت 330 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله با قیمت 320 هزار تومان در این غرفه عرضه می شود. 
اسکندری یادآور شد که طرح توزیع گوشت گرم قرمز در مرحله اول در شهرستان سنندج و برای مراحل بعدی در سایر شهرستان ها نیز انجام خواهد شد.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط