کردستان سومین مقصد گردشگران نوروزی کشور/بیش از 3 میلیون و 500 هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی کردستان بازدید کردند
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از بازدید بیش از 3 میلیون و 500 هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی کردستان خبر داد.
حمله موشکی ایران به اسرائیل و عکس العمل جامعه کردی/نگاه واقعی صهیونیست ها نسبت به کردستانی ها چگونه است؟
تشریح دستاوردها و خدمات انجام شده در جامعه که برای ارتقای شاخص های رفاهی و اجتماعی صورت گرفته است از جمله مهمترین برنامه های دولت های مختلف در کشورها توسعه یافته به شمار می آید که در قالب مدیریت پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی مدنظر قرار می گیرد.
هشتمین سد در کردستان سرریز کرد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: سد زریوار با دبی 120 لیتر در ثانیه امروز پنجشنبه 23 فروردین به عنوان هشتمین سد استان سرریز کرد.
وجود رانت بزرگ سیاسی و پارتی بازی مدرن به نام هیأت علمی دانشگاه ها/ چه کسی متولی جذب و نظارت بر اعضای هیأت علمی دانشگاه های کردستان است؟
سال های متمادی است که افراد وابسته به احزاب سیاسی، افراد ذی نفوذ و نهادهای قدرت بدون هیچ ضابطه استخدامی و با تضییع حقوق هزاران جوان تحصیلکرده کردستانی خود را به عنوان اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان در آورده و ماهیانه ده ها برابر یک کارمند یا کارگر کردستانی درآمد دارند.
کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصاد کردستان است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصاد کردستان بوده و پرچمدار جهش تولید در استان خواهد بود.
سال 1402 سالی موفق برای استان بوده است/خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند
سنندج - استاندار کردستان گفت: ارزیابی ما این است که سال 1402 سالی موفق برای استان بوده و امیدواریم این روند در سایه انسجام مدیریتی در استان تداوم داشته باشد.
...54321