هیأت والیبال استان کردستان میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال شد
سه‌شنبه، 19 تیر 1403
هیأت والیبال استان کردستان میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال شد
رئیس هیأت والیبال استان کردستان گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور 150 نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال ، رؤسای هیأت های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می شود.

به گزارش کورده واری به نقل از روابط عمومی هیأت والیبال استان کردستان، امید مهتاب، اظهار کرد: امروزه والیبال استان کردستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است و بر همین اساس باید با قدرت در این راه گام برداریم.
وی با بیان اینکه در این مجمع 150 نفر حضور دارند، گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور 150 نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال ، رئوسای هیات های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می شود.
مهتاب عنوان کرد: مجامع سالیانه فدراسیون های ورزشی تاکنون در هیچ استانی بجز تهران برگزار نشده بود ولی این مهم با عنایت و همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با هیات والیبال استان این رویداد بزرگ به میزبانی استان کردستان و در شهرستان بانه در تاریخ 21 الی 23 تیر ماه برگزار می شود.
رئیس هیات والیبال استان کردستان با تاکید بر این مهم که روزهای خوب والیبال فرا رسیده است، ذکر کرد: برای ارتقا ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد وگرنه پشت درب های بسته و گوشه گیری هیچ کاری را جلو نمیبرد.
وی تصریح کرد: والیبال کردستان از گذشته تا کنون دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی بوده است که متاسفانه شایسته از آن استفاده نشده بود.
مهتاب گفت: هیات والیبال استان کردستان با رویکرد توسعه ای وارد این وادی شده است و تا آنجای که بتواند تمام کمبود های که در گذشته بوده است را جبران می کند و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می کند.
رئیس هیات والیبال استان کردستان ، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویداد های در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است .
گفتنی است: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور 15 در تاریخ 21 الی 23 تیر ماه در هتل 5 ستاره هاله شهرستان بانه برگزار می شود.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط