کردستان اولین استان سبز کشور در حوزه گازرسانی است
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در دو بخش جمعیت شهری و روستایی استان 100 درصد است و کردستان اولین استان سبز کشور محسوب می‌شود.
تأمین زمین نهضت ملی مسکن در کردستان به 37 هزار و 190 واحد می رسد
مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت:با الحاق سه شهرک مسکونی در نقاط مختلف استان، در هفته های آینده زمین 37 هزار و 190 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.
64 درصد کسبه کردستان در سال گذشته از مالیات معاف شدند
مدیرکل امور مالیاتی کردستان اعلام‌ کرد: در سال گذشته حدود 64 درصد بازاریان از پرداخت مالیات معاف شدند.
امکانات مرز رسمی باشماق مریوان برای مبارزه با قاچاق کالا پیشرفته و به روز نیست/ضعف دستگاه های فرهنگی استان در امر مبارزه با قاچاق کالا ملموس است
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: امکانات مرز رسمی باشماق مریوان برای مبارزه با قاچاق کالا پیشرفته و به روز نیست.
آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری در تولید و بهبود کیفیت تولیدات داخلی است/ایجاد اکوسیستم علم و فناوری در حوزه سنگ در قروه
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهارت و اقتصاد ارکان اصلی توسعه هر کشور است و در این راستا نیازمند ایجاد نهضت مهارت‌افزایی در کشور هستیم.
557 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مخابراتی در سنندج انجام شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از اول امسال تاکنون 557 میلیارد و 774 میلیون ریال برای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان سنندج سرمایه گذاری شده است.
...54321