فعالیت 36 پایگاه امداد و نجات جاده ای در ایّام نوروز در کردستان
دوشنبه، 28 اسفند 1396
فعالیت 36 پایگاه امداد و نجات جاده ای در ایّام نوروز در کردستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی 36پایگاه امداد ثابت و سیار به مسافران در نقاط مختلف استان ارایه خدمت می کنند.
حسن خدابنده لو صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح نوروزی امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند شروع شده و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در مجموع 36 پایگاه ثابت، سیار و موقت با نقش آفرینی 200نفر امدادگر به مسافران نوروزی به ارایه خدمت می پردازند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز 25 پست راه اندازی شده است که پیام های سلامت، بهداشتی، وضعیت جاده ها، مراکز اقامتی و اطلاعاتی که مسافران در خصوص استان می خواهند در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
خدابنده لو همچنین از برپایی خیمه های نماز در وردوی شهرهای استان و ارایه 15 نوع خدمات در حوزه سلامت، ایمنی، امداد و نجات به مسافران نوروزی خبر داد.

وی افزود: بیش از 6 هزار نَفَر روز طَی 20 روز اجرای این طرح های ملی به ارایه خدمت به هموطنان می پردازند و بسیاری از این خدمات داوطلبانه می باشد.

خدابنده لو در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته هر روز یک نَفَر در جاده های کردستان فوت کرده است و برای کاهش آسیب ها و سوانح جاده ای نیازمند کار فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی أیمن هستیم و در این راستا امیدواریم اصحاب رسانه به بهترین نحو ما را در این خصوص یاری نمایند.
نویسنده:
چاپ خبر
اخبار مرتبط