مجهزترین گالری هنری کردستان آغاز به کار کرد
پنجشنبه، 10 خرداد 1397
مجهزترین گالری هنری کردستان آغاز به کار کرد
همزمان با ایّام مبارک رمضان و با حضور استاندار کردستان و جمعی از نخبگان حوزه فرهنگ و هنر استان، گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در مراسم افتتاح این مکان هنری اظهار کرد: گالری سوره مجهزترین و مدرن ترین گالری هنری استان کردستان و از مجهزترین گالری های هنری کشور به شمار می آید و توسط هنرمندان توانمند کردستانی طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: برای این طرح هنری و گیشه پردیس سینمایی بهمن در مجموع یک میلیارد ریال هزینه شده است و از بهترین مصالح و مدرن ترین تجهیزات بهره گرفته شده است.

مرادی افزود: پردیس سینمایی بهمن مجموعه ای هنری و از افتخارات عرصه فرهنگ و هنر کردستان در حوزه زیرساختی به شمار می آید و علاوه بر اکران روزانه 7 فیلم در سانس های مختلف شاهد ارایه خدمات فرهنگی و هنری در قالب رشته های مختلف هنری نیز در این مجموعه فرهنگی و هنری هستیم.
 
 
 

بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در این مراسم از خدمات و تلاش های حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر و تلاش در مسیر ارایه بهترین خدمات در قالب بهترین إمکانات تقدیر کرد.

وی افزود: چندی پیش نیز جلسه ای را با جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان داشتیم که امیدواریم با تشکیل کارگروهی از خود هنرمندان استان شاهد تسریع در روند رفع دغدغه های معیشتی، تخصصی و اجرایی آنان باشیم.
 
 
نویسنده: مدیر ارشد
چاپ خبر
اخبار مرتبط