پرداخت 19 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به کردستانی ها/ بانک مسکن دوره آشنایی با مباحث بانکداری برای خبرنگاران برگزار می کند
یکشنبه، 19 مرداد 1399
پرداخت 19 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به کردستانی ها/ بانک مسکن دوره آشنایی با مباحث بانکداری برای خبرنگاران برگزار می کند
مدیرامور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: از سال 98 تا پایان تیرماه سال 99 بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کردستانی ها پرداخت شده است.

جلال الدین سلیمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان کردستان با تبریک هفته گرامیداشت خبرنگار اظهار کرد: نقش خبرنگاران در شفاف سازی و روشنگری عمومی ویژه بوده و قدردان همراهی اصحاب رسانه استان با مجموعه بانک مسکن هستیم.
وی افزود: از ابتدای سال 98 تا پایان تیرماه سال 99 بیش از 72 هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
سلیمی اعلام کرد: در جریان طرح اقدام ملی نیز پس از پالایش 4 هزار ثبت نامی شاهد افتتاح حساب 800 متقاضی کردستانی هستیم.
وی همچنین از پرداخت تسهیلات 300 میلیون ریالی و 150 میلیون ریالی اجاره مسکن دوران کرونایی در روزهای آتی خبر داد.
مدیرامور شعب بانک مسکن استان کردستان در ادامه سخنان خود از پرداخت 234 فقره وام ازدواج, 48 فقره تسهیلات مسکن روستایی, 57 فقره تسهیلات مسکن اقشار خاص, 49 فقره تسهیلات حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال 98 تا پایان تیرماه سال 99 خبر داد.
سلیمی همچنین از تعامل اصحاب رسانه استان با این مجموعه بانکی تقدیر کرد و گفت: در راستای دغدغه اصحاب رسانه کردستان برای اولین بار دوره آموزشی آشنایی با مسائل و مباحث بانکداری را برای خبرنگاران برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط