مردم کردستان از دعواهای سیاسی خسته شده اند/رسانه ها امیدآفرینی کنند
سه‌شنبه، 26 اسفند 1399
مردم کردستان از دعواهای سیاسی خسته شده اند/رسانه ها امیدآفرینی کنند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دعواهای سیاسی دردی از مشکلات مردم دوا نمی کند و این امر موجب کاهش مشارکت مردمی در کردستان و کمتر دیده شدن خدمات نظام شده است.

به گزارش کورده واری آنلاین، محمود الله‌مرادی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سنندج ضمن تبریک ایام شعبان و روز پاسدار از همراهی و تلاش های خبرنگاران استان در ترویج معروفات و مقابله با منکرات تقدیر کرد و گفت: انتظار می رود اصحاب رسانه با روشنگری خود در جامعه در مسیر امیدآفرینی نیز تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی بی‌ثمر خسته شده‌اند و همین موضوع سبب شده که خدمات نظام دیده نشود و مشارکت مردمی در برخی عرصه ها کاهش یابد.

الله مرادی تأکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراجناحی است و اگر ما توصیه‌ها، انتقادات و برخی خدمات خوب را بیان می‌کنیم طرفداری از حزب و جناح خاصی نیست.

وی افزود: در این دوران کرونایی بسیاری از اقشار جامعه از لحاظ معیشتی و اقتصادی در تنگنا هستند لذا انتظار داریم اصحاب رسانه با انتشار مطالب در راستای تقویت روحیه مردمی و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهارکرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با برگزاری برنامه های شاد در جامعه مخالفتی ندارد البته به شرط اینکه ارزش‌های اسلامی در این برنامه ها حفظ شود و در این راستا نیز پیشنهاد می شود که مناطق حاشیه شهر در اولویت برگزاری این برنامه ها باشند.

الله مرادی در بخشی دیگر خود نیز با تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار افزود: هر زمان کشور ما در هر حوزه و بخشی نیاز داشته سپاه حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته است و در دوران سخت کرونایی نیز شاهد تلاش های شبانه روزی مجموعه سپاه در خدمت به مردم هستیم.

 

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط