سنندج- رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای برنامه های کارشناسی شده در تمام حوزه های مخابراتی در منطقه کردستان ، همسو با پیشبرد اهداف کلان شرکت مخابرات ایران است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در جلسه هم اندیشی که با حضور رئیس مرکز بازرسی و نظارت و اکیپ ارزیابی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران، مدیریت و مدیران ستادی منطقه کردستان برگزار شد، مهندس پیمان فیضی با اشاره به عملکرد قابل قبول مجموعه مخابرات کردستان اظهار کرد: طبق ارزیابی کارشناسان و ارایه مستندات و بیلان کاری ،این منطقه در راستای تحقق استراتژی های شرکت مخابرات ایران گام برداشته است.
وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل تک تک پرسنل این مجموعه برای اجرای دقیق دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران، در سودآوری و جذب سرمایه نقش بسزایی دارد اظهارداشت: امیدوارم این همراهی و همدلی همچون گذشته تداوم داشته باشد و در قالب یک تیم و گروه منجسم یاری رسان همدیگر در انجام وظایف محوله باشیم.
وی با اعلام اینکه اکیپ اعزام شده از سوی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران ،فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در استان را طی چند روز گذشته با سرکشی از واحدهای مختلف و ادارات مخابراتی در شهرستان های تابعه مورد ارزیابی قرار داده اند بیان داشت: رضایتمندی اکیپ ارزیابی از بیلان کاری در مخابرات منطقه، بیانگر اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه هدف از برپایی بازدید های دوره ای اصلاح امور و بررسی به موقع است خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا قبل از اینکه توسط دیگر ادارات و سازمان ها مورد ارزیابی قرار گیریم، در درون سازمان نسبت به رفع نقاط ضعف،تقویت نقاط مثبت و تبدیل تهدید ها به فرصت ها اقدام کنیم.
در ابتدای این جلسه نیز مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن خیر مقدم به رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران و اکیپ ارزیابی اعزامی از استان آذربایجان غربی ، به ارایه عملکرد و گزارش اقدامات صورت گرفته در منطقه پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش و همراهی پرسنل در سطح استان توانسته ایم نسبت به تحقق اهداف عالی شرکت مخابرات ایران موفق عمل کنیم که مستندات موجود می تواند موید این مهم است.
آزاد حکمت افزود: کسب رتبه های برتر در حوزه های اداره بازرسی ،مدیریت تجاری،اداره روابط عمومی، اداره برنامه ریزی، توسعه و نگهداری،فناوری اطلاعات و ... در ادوار مختلف ،طبق ارزیابی اداره راهبرد و برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های تدوین شده تلاش گروهی همکاران منطقه به منظور ارتقا جایگاه برند شرکت و رضایت مشتریان را نشان می دهد.
وی همچنین به استراتژی و برنامه های تدوین شده در مخابرات منطقه با حضور مدیران و کارشناسان متخصص در هر حوزه اشاره داشت و تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان از اهداف دارای اولویت منطقه است که برای تحقق حداکثری این امر همچون همیشه در تلاش هستیم.
در ادامه این هم اندیشی کارشناسان اکیپ ارزیابی به بیان و بررسی عملکرد واحدهای مختلف پرداختند و مدیران مربوطه در هر حوزه نسبت به سوالات تیم ارزیابی با سعه صدر پاسخگو بودند.
در این هم اندیشی از کارکنان تلاشگر و موفق استان، در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت مخابرات ایران تقدیر به عمل آمد.