هیأت کشتی کردستان تا پایان هفته تربیت بدنی باید از جامعه رسانه ای استان عذرخواهی کند/تحریم هیأت کشتی توسط رسانه های کردستان
دوشنبه، 24 مهر 1402
هیأت کشتی کردستان تا پایان هفته تربیت بدنی باید از جامعه رسانه ای استان عذرخواهی کند/تحریم هیأت کشتی توسط رسانه های کردستان
سنندج - سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: به دلیل اتفاق ناگوار چند روز گذشته مابین رئیس هیأت کشتی شهرستان سنندج و یکی از خبرنگاران شاهد جریحه دار شدن احساسات اصحاب رسانه بودیم لذا هیأت کشتی کردستان تا پایان هفته تربیت بدنی باید از جامعه رسانه ای استان عذرخواهی کند.
به گزارش خبرگزاری کورده واری، عصر امروز نشست خبری سرپرست ورزش و جوانان کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی با اصحاب رسانه استان در سنندج برگزار شد.
بخش عمده ای از زمان این نشست به بیان گلایه فعالان رسانه ای استان از ضرب و شتم یکی از خبرنگاران رسانه های ورزشی در محل اداره کل ورزش و جوانان و توسط رئیس هیأت کشتی شهرستان سنندج در چند روز گذشته سپری شد.
سید لطیف حسینی نسب مدیر خانه مطبوعات کردستان در این نشست با ابراز ناراحتی از حادثه به وقوع پیوسته و انتقاد از هیأت کشتی استان در خصوص بی توجهی به دغدغه فعالان رسانه ای و تشکل های مطبوعاتی استان اظهار داشت: اقدام رئیس هیأت کشتی شهرستان سنندج در بی حرمتی به خبرنگار کردستانی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
وی افزود: این حادثه موجب آزردگی خاطر همه فعالان رسانه ای استان شده و در همین راستا نیز خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان بیانیه شدیداللحنی را صادر کرد و ضرب و شتم همکار رسانه ای خویش را محکوم کرد.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های کردستان اعلام کرد: متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سوی هیأت کشتی استان کردستان برای دلجویی از این خبرنگار و اصحاب رسانه استان صورت نگرفته است.
حسینی نسب افزود: تا هیأت کشتی استان کردستان از جامعه رسانه ای استان برای این حادثه ناگوار عذرخواهی نکند هیچ خبری از حوزه کشتی در هیچ رسانه ای منتشر نخواهد شد.
آمنه غلام ویسی سرپرست ورزش و جوانان کردستان نیز در ادامه این نشست و در پاسخ به انتقادات اصحاب رسانه استان اعلام کرد که هیأت کشتی استان کردستان تا پایان هفته تربیت بدنی فرصت دارد که از این خبرنگار و مجموعه رسانه ای استان عذرخواهی رسمی نماید و الا اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و مجموعه مدیریت استان به این مبحث ورود کرده و فرد خاطی از ریاست هیأت کشتی شهرستان سنندج کنار گذاشته خواهد شد.
 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط