برگزاری 1360 برنامه ویژه ایام دهه مبارک فجر در کردستان
چهارشنبه، 11 بهمن 1402
برگزاری 1360 برنامه ویژه ایام دهه مبارک فجر در کردستان
سنندج- جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری هزار و 360 برنامه در سطح شهرها و روستاهای استان در ایام دهه مبارک فجر توسط این نهاد انقلابی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری کورده واری، سردار جمشید رضایی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر در سنندج اظهار کرد: نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و بازتاب دستاوردهای نظام اسلامی ویژه و قابل تقدیر است و انتظار داریم در ایام دهه مبارک فجر و انتخابات پیش رو به ایفای نقش بپردازند.
وی با تبریک ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی و منویات رهبری به پیروزی رسیده و در طول تاریخ بی نظیر است.
جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های این نهاد انقلابی در ایام دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار کرد: در این ایام در مجموع هزار و 360 برنامه و در قالب 40 عنوان برنامه در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.
سردار رضایی افزود: حضور کاروان قرآنی در شهرستان های مختلف استان از جمله برنامه های ویژه امسال است که برای اولین بار اجرایی می شود.
وی اعلام کرد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، توسعه بسته های معیشتی، برگزاری جشن های مردمی، خدمات رایگانی پزشکی و دندان پزشکی و نورافشانی شهرهای مختلف استان در شب 22 بهمن از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط