برگزاری 50 ویژه برنامه در ایام دهه فجر توسط کمیته تقریب مذاهب اسلامی در کردستان
چهارشنبه، 11 بهمن 1402
برگزاری 50 ویژه برنامه در ایام دهه فجر توسط کمیته تقریب مذاهب اسلامی در کردستان
سنندج - مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری 50 برنامه ویژه توسط کمیته تقریب مذاهب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری کورده واری، ماموستا ایوب احمدپور روز چهارشنبه در نشست خبری با موضوع تبیین برنامه های فرهنگی کمیته تقریب مذاهب اسلامی دهه مبارک فجر در استان کردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی اتفاق افتاد که همه مکاتب غرب و شرق به دنبال حذف اسلام از تمامی مناسبات جهانی بودند اما انقلاب اسلامی ایران با درایت امام خمینی(ره) و پشتوانه مردمی توانست تمامی معادلات را بر هم زند.
وی افزود: کمیته تقریب مذاهب اسلامی به عنوان یکی از کمیته های 23 گانه دهه مبارک فجر زیر نظر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هر سال برنامه های متعددی را در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می کند.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری ویژه برنامه توسط کمیته تقریب مذاهب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد.
ماموستا احمدپور خاطر نشان کرد: دیدار علما با نماینده ولی فقیه در استان، اعزام مبلغین دینی به مدارس و روستاها، برگزاری 45 برنامه ویژه در 45 مسجد استان، برگزاری همایش سراسری ائمه جمعه، نشست طلاب شهرستانی، دیدار و تجلیل از روحانیون ایثارگر و خانواده معزز شهدا، برگزاری کارگاه جهاد تبیین، نشست نخبگانی با موضوع مردم سالاری دینی، مسابقات قرآنی، یادواره شهدای روحانی دیواندره و بانه از جمله این برنامه هاست.
وی افزود: تجلیل از محققین و نویسندگان برتر فرهنگی و قرآنی، کارگاه های آموزشی خانواده متعالی، حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تجلیل از روحانیون فعال در عرصه فرهنگی و قرآنی و تجلیل از نشریات تقریبی استان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده خواهد بود.
 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط