سپاه در عدم تأیید و یا رد صلاحیت‌های کاندیدهای انتخابات دخالتی ندارد
شنبه، 28 بهمن 1402
سپاه در عدم تأیید و یا رد صلاحیت‌های کاندیدهای انتخابات دخالتی ندارد
سنندج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه در عدم تأیید و یا رد صلاحیت‌های کاندیدهای انتخابات دخالتی ندارد اگرچه سازمان اطلاعات به عنوان یکی از منابع به استعلامات پاسخ می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری کورده واری، حجت‌الاسلام طاها توکلی روز شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: دعوت بسیج و سپاه از رسانه‌ها، عمومی است و سیاست سپاه بر تعاملی‌بودن ارتباط با رسانه‌هاست.
وی افزود: رسانه مؤثرترین ابزار ارتباطی با مردم است و در بین مردم جایگاه دارد و ظرفیتی است که بدیل ندارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: سپاه در عدم تأیید و یا رد صلاحیت‌های کاندیدهای انتخابات دخالتی ندارد اگرچه سازمان اطلاعات به عنوان یکی از منابع به استعلامات پاسخ می‌دهد.
حجت الاسلام توکلی افزود: نمایندگان مجلس وظیفه تصویب قوانینی را دارند که متناسب با روند توسعه جامعه است لذا نمایندگان در تراز انقلاب و حوزه تعهدی و تخصصی بیشتر می‌توانند مؤثر باشند و مطالبات مردم را پاسخ دهند.
به گفته وی، اهمیت مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی بالاتر است چرا که وظیفه نظارتی بالاتری دارند و هر اندازه برای ما اهمیت دارد، برای دشمنان هم حائز اهمیت است اینکه چه افرادی با چه سلیقه‌ای به این مجلس راه می‌یابند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: اجرای طرح شهید آرمان علی‌وردی یکی از برنامه‌های سپاه است که اثرات آن در روستاهای استان نمایان است و قطعاً در مشارکت گسترده مردم مؤثر واقع خواهد شد.
وی افزود: روند کنونی، روند مثبتی است و رسانه‌ها در چنین شرایطی بیشتر می‌توانند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط