ذخایر معدنی کردستان به یک میلیارد تُن افزایش یافت/ استحصال طلای سقز به زودی آغاز می‌شود
استاندار کردستان گفت: ذخایر معدنی با توجه به نهضت تسهیل در امر اکتشاف در این استان به یک میلیارد تُن افزایش یافته است.
لزوم جلوگیری از فعالیت خانه‌مسافرها و تورهای غیرمجاز در کردستان/ آرامش و امنیت اجتماعی از الزامات توسعه زیرساخت‌های گردشگری است
سنندج- رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر لزوم همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های مربوطه برای جلوگیری از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز و تورهای بدون مجوز در استان تأکید کرد.
سیر نزولی ازدواج و طلاق در کردستان
مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: جدایی زوج‌های استان از ابتدای امسال تا پایان آذر، در مقایسه با سال قبل از آن 6.4 درصد و در همین مدت ازدواج هم 3.5 درصد کاهش یافته است.
اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در کردستان ممنوع است/ امنیت لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کردستان فراهم است
سنندج-مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان گفت: اسکان و اشتغال اتباع کشورهای خارجی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف که به این افراد شغل یا مسکن واگذار کنند برخورد قانونی می شود.
بیش از 220 هزار کردستانی مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند
سنندج- مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در حال حاضر بیش از 220 هزار کردستانی مشتری این بانک هستند و 12 درصد نقدینگی استان مربوط به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.
رشد 48 درصدی پرداخت مالیات به شهرداری ها و دهیاری های کردستان
سنندج- مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های کردستان بیش از 48 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
 ...109876