51 میلیارد ریال برای توسعه شبکه دیتای روستاهای کردستان هزینه شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال برای توسعه شبکه دیتای 255 مرکز روستایی در این استان، 51 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.
رسانه‌ها نامحرمان هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس یازدهم در کردستان
همزمان با آغاز فصل انتخابات شاهد موضع‌گیری‌های متعدد مسئولان استانی و کشوری در خصوص نقش تاتیرگذار رسانه‌ها در امر انتخابات هستیم اما در عمل هیچگاه از فعالان رسانه‌ای که اشرافیت ویژه‌ای در امور مرتبط دارند در قالب هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت استفاده نمی‌شود.
زبان کردی به پیام‌رسان آیگپ افزوده شد
آیگپ در تازه‌ترین خدمت خود در جهت حمایت از گویش‌های محلی کشور، زبان کردی را به امکانات خود اضافه کرد.
مدیریت آبکی
این روزها اینقدر موضوع زیاد شده که نوشتن یک ستون در ماهنامه کفاف نمیدهد و باید خواهش کنیم کورده‌واری را از ماهنامه به روزنامه تبدیل کنند . به هر حال آنقدری که در این کنج حوصله‌ی مخاطبان یاری کند برایتان به ارائه راهکار مسایل روز جامعه خواهم پرداخت
پرواز پانزده پروانه ی فیروزه ای در آسمان شهر سنندج
اسم پروانه که می آید دلت پر می زند و باغی پر از شادی شورو نشاط را تصور می کنی کودک می شوی با تمام رو یا های کودکانه دلت صاف و زلال می شود دامنت چیین می شود مو هایت بافته می شود عروسکت را پیدا می کنی و با او بازی می کنی سفت بغلش می کنی مبادا هم قطاری بیاید و آن را از تو بگیرد .
ناتوانی دستگاه‌های نظارتی در مقابله با دلالان رسانه‌ای در کردستان
طی چند روز اخیر اخباری در خصوص جایگاه اول کردستان در خصوص مفاسد اداری به مبحث اول نقل شده در محافل عمومی و تخصصی استان تبدیل شد و این مهم بدون شک اتفاقی یک شبه نبوده و دارای ریشه‌هایی در بدنه اداری استان است.
 ...109876