برخی‌ها در کردستان به نام خبرنگار رانت مالی تشکیل داده و مشغول کاسبی هستند
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: متاسفانه تعدادی در کردستان به نام خبرنگار در کردستان یک رانت مالی تشکیل داده و مشغول کاسبی هستند لذا انتظار می‌رود اصحاب رسانه استان در این خصوص روشنگری نمایند.
شورای برنامه ریزی و توسعه یا شورای تامین/درها به روی خبرنگاران بسته است
خبرنگاران کردستان دیگر به مواجه شدن با درهای بسته از سوی مسئولان برای حضور در جلسات مهم عادت کرده اند و مسئولان نیز با خیال راحت وعده هایی به هم می دهند که کسی از عملی شدن یا نشدن انها خبری ندارد.
آغاز برنامه‌های جنبی کنگره بین‌المللی مشاهیر کرد از نهم تیرماه
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مشاهیر کُرد از برگزاری ویژه برنامه‌های شب شعر و موسیقی در چندین سانس با حضور بزرگان موسیقی و شعر کُردی در بخش جنبی این کنگره خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از 9 تیر آغاز و تا 13 تیر ادامه خواهد داشت.
جولان سارقان مسلح در کردستان/پلیس همچنان به دنبال سرنخ
استان کردستان همواره طی سالیان گذشته به عنوان یک استان امن در کشور شناخته می‌شد و از همین رو هر ساله مسافران زیادی را به خود می‌دید.
ششم اردیبهشت روز سنندج
سنندج مرکز استان کردستان و یکی از مهم‌ترین شهرهای کردنشین ایران محسوب می‌شود و نقش این شهر در تعالی فرهنگ و هنر ایران‌زمین بی‌بدیل بوده است و بر همین اساس روز ششم اردیبهشت از سوی شورای این شهر به عنوان روز سنندج نامگذار شده است.
"جلسات نیمه علنی" هدیه مدیران کردستانی به ادبیات رسانه‌ای ایران / خبرنگاران کردستانی هر روز نامحرم‌تر از دیروز
سال 97 سرشار از بی احترامی‌ها و بی مهری‌ها به خبرنگاران کردستانی بود و درب‌های بسیاری از جلسات و شوراهای کردستان بر روی خبرنگاران بسته شد.
 ...109876