نگهداری 16 هزار نمونه گیاهی در مرکز تحقیقات کشاورزی کردستان
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کردستان گفت: نگهداری بیش از 16 هزار نمونه گیاهی در «هرباریوم» مرجع این مرکز یکی از افتخارات و فعالیت های ارزشمند مرکز تحقیقات کشاورزی استان است.
همه افراد با درآمد 18 میلیارد تومان در سال شامل قانون پایانه های فروشگاهی هستند/اعلام صنوف جدید مشمول قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان
مدیر کل امور مالیاتی استان کردستان گفت: همه افراد با درآمد 18 میلیارد تومان در سال شامل قانون مالیات های مستقیم هستند.
ذخایر معدنی کردستان به یک میلیارد تُن افزایش یافت/ استحصال طلای سقز به زودی آغاز می‌شود
استاندار کردستان گفت: ذخایر معدنی با توجه به نهضت تسهیل در امر اکتشاف در این استان به یک میلیارد تُن افزایش یافته است.
لزوم جلوگیری از فعالیت خانه‌مسافرها و تورهای غیرمجاز در کردستان/ آرامش و امنیت اجتماعی از الزامات توسعه زیرساخت‌های گردشگری است
سنندج- رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر لزوم همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های مربوطه برای جلوگیری از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز و تورهای بدون مجوز در استان تأکید کرد.
سیر نزولی ازدواج و طلاق در کردستان
مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: جدایی زوج‌های استان از ابتدای امسال تا پایان آذر، در مقایسه با سال قبل از آن 6.4 درصد و در همین مدت ازدواج هم 3.5 درصد کاهش یافته است.
اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در کردستان ممنوع است/ امنیت لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کردستان فراهم است
سنندج-مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان گفت: اسکان و اشتغال اتباع کشورهای خارجی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف که به این افراد شغل یا مسکن واگذار کنند برخورد قانونی می شود.
 ...98765