ورود اتباع افغانی و پاکستانی به کردستان ممنوع است/دستگیری و اخراج 59 تبعه غیر مجاز افغانی در کردستان
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان گفت: به کارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف برخورد شدید قانونی می شود.
زنان روستایی دارای 3 فرزند در کردستان بیمه رایگان می شوند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: مادران غیر شاغل و خانه دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای 3 فرزند و بیشتر هستند به صورت رایگان بیمه می شوند و دولت مبلغ حق بیمه آنان را پرداخت می کند.
بیش از 648 میلیارد تومان در حوزه های مخابراتی کردستان سرمایه گذاری شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری 648 میلیارد و 100 میلیون تومان در حوزه های مخابراتی کردستان در سال 1402 خبر داد و گفت: به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی در سال جاری برنامه های مدونی در دستور کار قرار دارد.
نابودی دامداری های خانگی در روستاهای کردستان با اقدامات غیر کارشناسی بنیاد مسکن
کارشناسان عرصه تولید دام در استان بر این باورند که بنیاد مسکن استان کردستان در چند دهه اخیر با تعیین ضوابط ساخت مسکن در روستاها موجب حذف دامداری های خانگی شده و این امر بر تولید گوشت قرمز و پرورش دام و طیور در استان اثر منفی گذاشته است.
کدام استان‌ها بیشتر درگیر تورم 1402 بودند؟
سنندج - تورم سالانه استان های مختلف کشور در سال 1402 اعلام شده که تشریح جزئیات این مهم در ادامه خواهد آمد.
کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصاد کردستان است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصاد کردستان بوده و پرچمدار جهش تولید در استان خواهد بود.
...54321