ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان هیچ اعتبار استانی برای اطفای حریق اختصاص نداده است/ورود فاضلاب انسانی و دامی 169 روستا به سدهای استان
مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: فاضلاب انسانی و دامی، شیرابه زباله ها و آلایندگی 169 روستای استان به سدها سرازیر می شود و با اعتبارات محدود فعلی نمی توان برای رفع این مشکل اقدام مهمی انجام داد.
آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری در تولید و بهبود کیفیت تولیدات داخلی است/ایجاد اکوسیستم علم و فناوری در حوزه سنگ در قروه
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهارت و اقتصاد ارکان اصلی توسعه هر کشور است و در این راستا نیازمند ایجاد نهضت مهارت‌افزایی در کشور هستیم.
1296 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در کردستان پیش بینی شد
رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هزار و 296 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده اما ممکن است چند شعبه دیگر اضافه شود.
557 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مخابراتی در سنندج انجام شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از اول امسال تاکنون 557 میلیارد و 774 میلیون ریال برای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان سنندج سرمایه گذاری شده است.
اهمیت زکات و به جای آوردن این فریضه الهی
زکات از نظر شرع به عنوان یکی از فروع دین، جدا کردن اندازه معینی از مال است که به حد نصاب رسیده باشد و دادن آن به مستحقان، به امید برکت یافتن و یا برای پاکیزه کردن نفس یا رشد دادن به خیرات و برکات است.
اعضای هیأت رئیسه انجمن صنفی نشریات محلی کردستان معرفی شدند
اعضای هیأت رئیسه سوم انجمن صنفی کارفرمایی نشریات محلی استان کردستان معرفی شدند.
...54321